Η περιφέρεια πάει... κρουαζιέρα, σινεμά και σε εκθέσεις σε όλο τον κόσμο
Γκάζι στην τουριστική προβολή της πατάει και τη νέα χρονιά η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας – Άνοιγμα στη βρετανική αγορά και σε χώρες της Βαλτικής και της Σκανδιναβίας
Η πρωτοβουλία είχε στόχο την προβολή της πόλης ως αφετηρία κρουαζιέρας για τα ελληνικά νησιά και την ανάδειξη της νέας τουριστικής υπηρεσίας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στις συγκεκριμένες αγορές - στόχους
Ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για εξειδικευμένους Σέρβους, Ρουμάνους και Πολωνούς δημοσιογράφους, με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας με αφετηρία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της με τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας οργάνωσε το ταξίδι για οχτώ δημοσιογράφους, με λιμάνι επιβίβασης και αποβίβασης τη Θεσσαλονίκη και η πρωτοβουλία της είχε στόχο την προβολή της πόλης ως αφετηρία κρουαζιέρας για τα ελληνικά νησιά και την ανάδειξη της νέας τουριστικής υπηρεσίας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στις συγκεκριμένες αγορές - στόχους. Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε σε συνεργασία και με τα Γραφεία του ΕΟΤ στις τρεις χώρες.
Στο πλαίσιο του ταξιδιού εξοικείωσης οι δημοσιογράφοι φιλοξενήθηκαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, γνωρίζοντας την υπερχιλιετή Ιστορία της, τον πολιτισμό και το μητροπολιτικό χαρακτήρα της, ενώ ακολούθησε η κρουαζιέρα επτά διανυκτερεύσεων “Ειδυλλιακό Αιγαίο”, με το κρουαζιερόπλοιο “Celestyal Crystal”, το οποίο πραγματοποιεί επιβίβαση και αποβίβαση (homeporting) κάθε Κυριακή στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος, “συνεχίζοντας τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τον ΟΛΘ, προχωρούμε στην υλοποίηση δράσεων για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως αφετηρία κρουαζιέρας, ώστε να μπορέσουμε έτσι να την τοποθετήσουμε στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας ως έναν δυναμικό προορισμό εκκίνησης της κρουαζιέρας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. Επιλέξαμε δημοσιογράφους από τα Βαλκάνια, προκειμένου να προβάλουμε το προϊόν αυτό σε τουρίστες, οι οποίοι έχουν και οδική (συνεπώς πιο εύκολη) πρόσβαση στην Κεντρική Μακεδονία και τους καθιστά δυνητικούς αποδέκτες της υπηρεσίας της κρουαζιέρας”.
Γκάζι στην τουριστική προβολή της πατάει και τη νέα χρονιά η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας – Άνοιγμα στη βρετανική αγορά και σε χώρες της Βαλτικής και της Σκανδιναβίας
Το δίκυκλο εξετράπη της πορείας του υπό αδιευκρίνιστες έως τώρα συνθήκες
Το #letsparty είναι μια μοναδική θεατρική εμπειρία την οποία θα ζήσουν από κοινού θεατές, ηθοποιοί, χορευτές και συντελεστές της παράστασης
Ενδιαφέρον των Ελλήνων κτηνοτρόφων