Εβροφάρμα: Επενδύσεις 8 εκατ. και προσήλωση στην εξωστρέφεια - Φέτα ΠΟΠ και στραγγιστό γιαούρτι αναπτυξιακές αιχμές

O Χρήστος Παπαζηλάκης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μιλά στο emakedonia.gr - Προτεραιότητες εκσυγχρονισμός του εργοστασίου, πράσινη ανάπτυξη και καινοτομία

Με «σημαίες» το στραγγιστό γιαούρτι, τη φέτα ΠΟΠ και το κεφίρ, το βλέμμα σταθερά στραμμένο στην εξωστρέφεια και επενδύσεις 8 εκατ. εντός του 2025,η Εβροφάρμα (με έδρα το Διδυμότειχο) χαράσσει ρότα ανάπτυξης με εφόδια τις πρώτες ύλες της θρακικής γης.

Την επενδυτική στρατηγική της εταιρείας ξεδιπλώνει στο emakedonia.gr o Χρήστος Παπαζηλάκης, Αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Εβροφάρμα ΑΒΕΕ, ο οποίος κάνει ιδιαίτερη μνεία στο ευμετάβλητο διεθνές περιβάλλον που καθιστά αδύνατη οποιαδήποτε πρόβλεψη για την εξέλιξη των τιμών ενώ παράλληλα στέκεται στο προφίλ του σημερινού, περισσότερου ενημερωμένου από ποτέ, καταναλωτή.

«Καθετοποιημένη παραγωγή»

1)Ποια είναι τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου για τα επόμενα χρόνια, με δεδομένο πως το 2024 διανεμήθηκε μέρισμα στους μετόχους της εταιρείας;

Η Εβροφάρμα στοχεύει σε συνεχή ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια βασισμένη στην διαχρονική στρατηγική της καθετοποιημένης παραγωγής.

Οι επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός του 2025 και θα ξεπεράσουν τα 8 εκ. € , θα καλύψουν ανάγκες εκσυγχρονισμού του εργοστασίου στο Διδυμότειχο, βελτίωσης του παραγωγικού κόστους και αύξησης της παραγωγικότητας. Ταυτόχρονα, θα κατευθυνθούν στην καινοτομία, την πράσινη ανάπτυξη αλλά και σε έργα ψηφιοποίησης στο σύνολο της δραστηριότητας.

«Γάλα, κρφίρ, Αριάνι, γιαούρτι, γαλακτοκομικά»

2) Σε ποιους πυλώνες βασίζεται η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας;

Διαχρονικά παραμένουμε σταθεροί στην στρατηγική μας που είναι η παραγωγή ποιοτικών και γευστικών γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων για την ελληνική οικογένεια, αξιοποιώντας τις α’ ύλες του πλούσιου και αγνού οικοσυστήματος της Θράκης.

Η μοναδικότητα μας είναι η καθετοποιημένη παραγωγή ανώτερης ποιότητας νωπού αγελαδινού και γίδινου γάλακτος και η άμεση , σε λιγότερο από 24 ώρες, μεταποίησή του σε τελικά προϊόντα , όπως το γάλα, το κρφίρ και το Αριάνι, τα γιαούρτια και τα τυροκομικά .

Σημαντικό επίσης για εμάς , είναι η αρμονική συνύπαρξη και η παράλληλη ανάπτυξη με το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Η δραστηριοποίηση μας σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο στην άκρη της Ελλάδας και συγκεκριμένα στο ακριτικό Διδυμότειχο , μας κάνει να σεβόμαστε τον τόπο μας, να αλληλοεπιδρούμε δημιουργικά με τις τοπικές κοινωνίες και να επιδιώκουμε μέσω των πωλήσεων των προϊόντων μας , τόσο σε εθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, να φέρουμε πλούτο και υπεραξία στο τόπο μας.

Τέλος, η Εβροφάρμα και η πορεία της τα τελευταία χρόνια βασίζεται ιδιαίτερα στους εργαζομένους της . Βασικός άξονας της στρατηγικής μας είναι να βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία εργασίας του κάθε εργαζομένου μέσω της συμμετοχής όλων , τη χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα και της συνεχούς εκπαίδευσης . Αυτή τη στιγμή στον όμιλο απασχολούνται περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι.

«Οι εξαγωγές αποφέρουν το 25% του τζίρου»

3) Σε ποιες ξένες αγορές έχετε παρουσία; Ποιο είναι το ύψος των εξαγωγών του ομίλου;

Οι εξαγωγές αποτελούνε πλέον το 25% των συνολικών πωλήσεων της Εβροφάρμα. Τα προϊόντα που εξάγονται είναι το Στραγγιστό γιαούρτι, η Φέτα ΠΟΠ και το κεφίρ και οι μεγαλύτερες για εμάς αγορές είναι η Ιταλία, το Ηνωμένο βασίλειο αλλά και αρκετές χώρες των Βαλκανίων.

Η εταιρεία έχει συστήσει πλέον οργανωμένο τμήμα εξαγωγών και αναμένεται στην επόμενη πενταετία οι πωλήσεις στο εξωτερικό να αυξηθούν σημαντικά.

«Ευμετάβλητο περιβάλλον, περισσότερο ενημερωμένος ο καταναλωτής»

4) Περιμένετε αισθητή αποκλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων εντός του 2025; Ποιες αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των πολιτών, αναφορικά με την κατανάλωση γαλακτοκομικών, έχει επιφέρει η ακρίβεια;

Η δική μας γενιά καθώς και οι μικρότεροι , έχοντας περάσει συνεχείς και διαφορετικές κρίσεις τα τελευταία 15 χρόνια είμαστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στο να κάνουμε προβλέψεις. Το περιβάλλον είναι τόσο ευμετάβλητο και οι παγκόσμιες προκλήσεις τόσο σημαντικές που δεν είναι ασφαλές κάποιος να κάνει εκτιμήσεις και να δημιουργεί είτε προσδοκία είτε φόβο.

Αυτό που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια και σας λέω με βεβαιότητα είναι ότι ο καταναλωτής στα γαλακτοκομικά είναι περισσότερο ενημερωμένος, έχει αυξημένες απαιτήσεις και ψάχνει πάντοτε την καλύτερη ποιότητα. Συνεπώς γνωρίζει καλά τα κριτήρια επιλογής του και ψάχνει να κάνει τις καλύτερες για αυτόν αγορές.

Loader