Πληθωρισμός και ενεργειακή κρίση διαμορφώνουν το νέο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή
Τι αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ
Προήλθε από τα τρόφιμα, το αλκοόλ και τον καπνό (2,94%), ακολουθούμενη από ενέργεια (2,17%), υπηρεσίες (1,80%) και μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά (1,73%)
Τι αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ
Η Μαρία Κάλλας ανάμεσα στις έξι κορυφαίες προσωπικότητες του Ευρωπαϊκού πολιτισμού που είναι υποψήφιες για να τα κοσμήσουν
Η εταιρεία εγκαινίασε το νέο της βαφείο, ένα έργο που ενισχύει τη συνολική παραγωγική της ικανότητα
Η Belterra ελέγχει, αμέσως ή εμμέσως, συνολικά 7.330.744 μετοχές και δικαιώματα ψήφου επί της εταιρείας