Καβάλα-Θάσος: Ο υπερτουρισμός και ο… εφιάλτης του 2025
Οι προκλήσεις για κατοίκους, επιχειρηματίες, αγροτικό κόσμο και δημοτικές αρχές
Τι μεταδίδει η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera
«Με έναν φόρο ύψους 20 ευρώ για όλους τους τουρίστες που θα αποβιβάζονται στην Μύκονο και στην Σαντορίνη από κρουαζιερόπλοια. Με αυτό τον τρόπο, η ελληνική κεντροδεξιά κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη σκοπεύει μα αντιμετωπίσει τον μαζικό τουρισμό ο οποίος, τα καλοκαίρια, μετατρέπει κάποια ειδυλλιακά μέρη σε κόλαση», γράφει σε άρθρο της, η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera.
«Όταν ο φόρος αυτός θα αρχίσει να επιβάλλεται, μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο θα μπορούν να εισπραχθούν από 300.000 μέχρι 400.000 ευρώ και, συνολικά, κάθε καλοκαίρι, τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ευρώ», προσθέτει η εφημερίδα.
«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγησε ότι μέρος των εισπράξεων αυτών θα ανακατανεμηθεί στις τοπικές κοινωνίες, χωρίς να δώσει, όμως, περισσότερες λεπτομέρειες», γράφει η Corriere.
Η εφημερίδα του Μιλάνου υπενθυμίζει, τέλος, ότι και η Ιταλία αντιμετώπιζε πρόβλημα μαζικού τουρισμού, το οποίο οδήγησε τον δήμο της Βενετίας να υιοθετήσει, πειραματικά και συνολικά για 29 ημέρες, εισιτήριο εισόδου ύψους 5 ευρώ για όσους τουρίστες την επισκέπτονται χωρίς να έχουν κλείσει διανυκτέρευση.
Οι προκλήσεις για κατοίκους, επιχειρηματίες, αγροτικό κόσμο και δημοτικές αρχές
Τέλος οι διακοπές... σαν τη Χαλκιδική δεν έχει, καθώς οι μεγάλες ελλείψεις σε υποδομές, καθαριότητα και ύδρευση αγανακτούν τους χιλιάδες παραθεριστές
Θεωρούν μάλιστα ότι τα μέτρα της κυβέρνησης θα οδηγήσουν «σε μία από τις χειρότερες τουριστικές περιόδους των τελευταίων ετών»
Η κατασκευή της επέκτασης του Νότιου Λιμένα Πειραιά ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020 και διακόπηκε προσωρινά το Φεβρουάριο του 2022, όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας αποφάσισε ότι οι διαδικασίες αδειοδότησης του έργου ήταν παράνομες υπενθυμίζει το ΚΚΕ