Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει ότι οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο και το πλοίο θα φτάσει στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023
Με γοργούς ρυθμούς, σύμφωνα με το e-evros.gr, προχωρούν οι εργασίες στο FSRU Αλεξανδρούπολης, με τα κομμάτια γύρω από την Πλωτή Μονάδα Αποθήκευσης και Αεριοποίησης να κουμπώνουν ένα-ένα.
Πιο συγκεκρικέμα, αυτές τις μέρες πραγματοποιούνται έργα στην πλατφόρμα Castoro 10, όπου προχωρά η διαδικασία συγκόλλησης και πόντισης των σωλήνων του υποθαλάσσιου αγωγού σύνδεσης του FSRU.
Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει ότι οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο και το πλοίο θα φτάσει στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023.
Υπενθυμίζεται, ότι το FSRU θα βρίσκεται αγκυροβολημένο σε απόσταση περίπου 18 χιλιομέτρων, μέσα στη θάλασσα, νοτιοδυτικά του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και 10 χλμ. από την κοντινότερη ακτή στη Μάκρη.
Τέλος, η Πλωτή Μονάδα Αποθήκευσης και Αεριοποίησης (FSRU), χωρητικότητας 153.500 κ.μ. LNG, θα συνδεθεί με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου της Ελλάδας με αγωγό μήκους 28 χλμ., μέσω του οποίου το αεριοποιημένο LNG θα προωθείται στις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της ευρύτερης περιφέρειας (Ρουμανία, Σερβία, Β. Μακεδονία κ.α.) αλλά και με προοπτική να εφοδιάσει και την Ουκρανία.
Η περιοχή καθίσταται πολύτιμη ενεργειακή δίοδος φυσικού αερίου – Στην εποχή των FSRU η Αλεξανδρούπολη – Οι αγωγοί που ζεσταίνουν τα Βαλκάνια, η σημασία της αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα και μία πονεμένη ιστορία από την Καβάλα