Δήμος Κατερίνης: Ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπλαση της εισόδου της πόλης - Τι αλλάζει στην περιοχή

Υπεγράφη η σύμβαση με τον ανάδοχο για την αναβάθμιση τμήματος της οδού Θεσσαλονίκης & της οδού Μαρίνου Αντύπα

- Newsroom

Ένα μεγάλο έργο που θα συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, στην αστική και περιβαλλοντική ανάπτυξη της περιοχής και στη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα βάζει μπροστά ο δήμος Κατερίνης. Ο λόγος για την ενεργειακή - αισθητική αναβάθμιση τμήματος της οδού Θεσσαλονίκης (από διασταύρωση με οδό Κασσάνδρου έως την οδό Μουσών), καθώς και της οδού Μαρίνου Αντύπα, στο πλαίσιο Αστικών Αναπλάσεων, στην Πολεοδομική Ενότητα Κέντρου – Καπνικού Σταθμού.

Πιο συγκεκριμένα, το έργο συμβατικής αξίας 702.584,47 ευρώ με ΦΠΑ χρηματοδοτείται με ποσό 629.895 από το Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου: «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ», του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας ενώ το υπόλοιπο ποσό είναι συμμετοχή του Δήμου Κατερίνης.

«Η παρέμβαση θα τονώσει αισθητά την συγκεκριμένη περιοχή, θα αναβαθμίσει το δημόσιο χώρο και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του φυσικού - αστικού περιβάλλοντος. Η χρήση των τμημάτων αυτών των οδών δεδομένου, ότι ο σχεδιασμός έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες «Σχεδιάζοντας για Όλους», θα είναι προσβάσιμη από άτομα με αναπηρία. Παράλληλα, καθώς η θέση του έργου είναι στην είσοδο της πόλης και κοντά στο νέο πολιτιστικό κέντρο, μπορεί να διαμορφώσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την Κατερίνη μας» δήλωσε ο δήμαρχος, Ιωάννης Ντούμος, παρουσία του οποίου, υπεγράφη από τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Χαράλαμπο Οφίδη και από εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου με τίτλο: «Αστικές Αναπλάσεις στην Πολεοδομική Ενότητα Κέντρου – Καπνικού Σταθμού του Δήμου Κατερίνης: α) Τμήμα οδού Θεσσαλονίκης από Διασταύρωση με οδό Κασσάνδρου έως οδό Μουσών β) η οδός Μαρίνου Αντύπα».

1a.jpg?v=0

Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, είναι (09) εννέα μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Η ταυτότητα του έργου - Σύμφωνα με τη μελέτη θα υλοποιηθούν:

1.Aντικατάσταση των παλιών τυπικών πλακών πεζοδρομίου με πιστοποιημένους κυβόλιθους από ψυχρά υλικά (cool materials).

2.Aντικατάσταση του ασφαλτικού στα υφιστάμενα πεζοδρόμια με χωμάτινα δάπεδα έγχρωμα τύπου κουρασανίτ.

3.Πρόσθεση οδηγών - όδευσης και λωρίδα επισήμανσης τυφλών Χρώματος κίτρινου και ανάγλυφων σύμφωνα με τα πρότυπα σε όλη την περιοχή μελέτης ώστε να υπάρχει προσβασιμότητα από όλους.

4. Διαγράμμιση και σήμανση Διάβασης Πεζών με υλικά υψηλής ανθεκτικότητας και αντανακλαστικότητας χρώματος Λευκού.

5. Δενδροφυτεύσεις και αναζωογόνηση νησίδων με χώρους πρασίνου

6. Αντικατάσταση υφιστάμενων φωτιστικών και προσθήκη φωτιστικών κατά μήκος του πεζοδρομίου διπλά και μονά κατά περίπτωση μικρότερου ύψους, πιο μικρής κλίμακας κ.ά.

Loader