Η μακρά λίστα του Κούβελα προς τον Σταϊκούρα

Η μακρά λίστα του Κούβελα προς τον Σταϊκούρα

Με μια μακρά λίστα αιτημάτων προσήλθε ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Δημήτρης Κούβελας στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, στο επίκεντρο της οποίας βρέθηκαν τα μεγάλα έργα υποδομής της Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενοι στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η συζήτηση επικεντρώθηκε στα δύο μείζονα έργα συνδέσεων του λιμανιού. Συγκεκριμένα του 6ου προβλήτα, με τον σιδηρόδρομο και τους δυο μεγάλους οδικούς άξονες της Εγνατίας Οδού και της ΠΑΘΕ. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Κούβελας πρόκειται για «ένα έργο που πέρασε από πολλά κύματα αλλά τελικά δρομολογείται πλέον σε συνδυασμό με την επέκταση του 6ου προβλήτα».

Ο βουλευτής Θεσσαλονίκης ζήτησε από τον Υπουργό την επιτάχυνση του Δυτικού Προαστιακού, υπογραμμίζοντας ότι «το συγκεκριμένο έργο είναι επείγον να προχωρήσει χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, καθώς είναι αναγκαίο για την εξυπηρέτηση των δυτικών συνοικιών της πόλης», λαμβάνοντας τη διαβεβαίωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα ότι θα δημοπρατηθεί πολύ σύντομα. Ο υπουργός δεσμεύτηκε, επίσης, για την εξυπηρέτηση της Σίνδου σε συνδυασμό με ενισχυμένα δρομολόγια λεωφορείων. «Το βασικό στοίχημα για την πόλη μας είναι η ενίσχυση της σύνδεσης με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος», συμπλήρωσε ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Δημήτρης Κούβελας ζήτησε μαζί με την αναβάθμιση του κτιρίου και των εγκαταστάσεων του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, να δημιουργηθεί parking περισσότερων επιπέδων καθώς όπως εξήγησε «θα εξυπηρετεί ιδίως τους επιβάτες του Μετρό».

Επιπλέον αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα να ολοκληρωθούν άμεσα οι εργασίες στη Γέφυρα του Δενδροποτάμου, προκειμένου να μειωθεί η ταλαιπωρία των οδηγών ενώ ζήτησε και τη συμβολή του Υπουργείου Υποδομών στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στον Σταθμό των ΚΤΕΛ.

Πρότεινε επίσης να δικαιούνται οι τρίτεκνοι, μειωμένο κατά 50% κόμιστρο σε Μετρό και ΟΑΣΘ, όπως οι πολύτεκνοι. Ο Δημήτρης Κούβελας μετέφερε επίσης στον Υπουργό το αίτημα των παλαιών μετόχων του ΟΑΣΘ να έχουν περιθώριο συμμετοχής στον νέο σχήμα λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών.

Όσον αφορά στις απαλλοτριώσεις του τμήματος Καρδία – Καλλικράτεια στην Μουδανίων, ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης υπογράμμισε ότι «είναι απαραίτητο να καταβληθούν άμεσα οι αποζημιώσεις που εκκρεμούν επι δεκαετίες για αυτό το τμήμα», ενώ έθεσε επί τάπητος και το θέμα των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή της Καλαμαριάς, λαμβάνοντας τη διαβεβαίωση ότι αυτά προχωρούν όπως προβλέπεται.

Αναφερόμενοι στην επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά, ο υπουργός διαβεβαίωσε τον Βουλευτή Θεσσαλονίκης ότι προχωρούν συστηματικά οι εργασίες ώστε στις 30 Νοεμβρίου 2025 να παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Ο βουλευτής ζήτησε επιπλέον την άμεση διευθέτηση του ζητήματος του parking αυτοκινήτων στο σταθμό της Νέας Ελβετίας και επανέλαβε την πάγια απαίτησή του «να τρέξουν όλα τα έργα της Θεσσαλονίκης με ρυθμούς Αθήνας».

Φανταστείτε τι θα ζητούσε από τον πρωθυπουργό…