Θεσσαλονίκη: "Κόλλησε" η σύνδεση του ΟΛΘ με τον ΠΑΘΕ - "Καμπάνα" 274 χιλιάδων ευρώ στην Εγνατία Οδό ΑΕ
Η μάντρα των ανταλλακτικών που βρίσκεται στη μέση της υπό κατασκευή οδογέφυρας - Το έργο πάει για το 2025
Προσφορές κατέθεσαν το σχήμα ΜΕΤΚΑ -ΤΕΚΑΛ και η Αρχιρόδον
Να σημειωθεί ότι το έργο αυτό, που αρχικά είχε προϋπολογιστεί στα 130 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις που ανέλαβε να υλοποιήσει ο ιδιώτης επενδυτής στην ΟΛΘ ΑΕ και το οποίο θα πρέπει κανονικά να υλοποιηθεί ως το 2025, δηλαδή εντός 7ετίας από την υπογραφή της σύμβασης με το ελληνικό δημόσιο.
Η καθυστέρηση στην εκτέλεση του έργου οφείλεται στην τροποποίηση των απαιτήσεων για την υλοποίηση του, καθώς έγινε απαιτητή η εκπόνηση ΣΜΠΕ για την έγκριση του επικαιροποιημένου master plan.
Η καθυστέρηση στις εγκριτικές διαδικασίες οδήγησε στην ακύρωση του προηγούμενου διαγωνισμού από την ΟΛΘ ΑΕ.
Σημειώνεται ότι ο χρόνος κατασκευής του έργου έχει υπολογιστεί στους 36 μήνες.
Παρότι στο δεύτερο διαγωνισμό (αλλαγή προαπαιτούμενων συμμετοχής) αναμενόταν η εκδήλωση μεγαλυτέρου ενδιαφέροντος, αρχικό ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει τέσσερα σχήματα: Άβαξ – ETERMAR, ΑΚΤΩΡ – Χριστόφορος Κωνσταντινίδης, ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ και Αρχιρόδον.
Σημειωτέον ότι ακόμη δεν έχει εκδοθεί το ΠΔ για το master plan και τη ΣΜΠΕ του ΟΛΘ.
Η μάντρα των ανταλλακτικών που βρίσκεται στη μέση της υπό κατασκευή οδογέφυρας - Το έργο πάει για το 2025
Αλληλοεπικαλύψεις χερσαίας ζώνης ΟΛΘ και ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου- Η λύση που δίνει πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση
Λιγότεροι οι υποψήφιοι από εκείνους του προηγούμενου διαγωνισμού- Το χρονοδιάγραμμα της διαγωνιστικής διαδικασίας
Αξιολογήθηκαν οι προσφορές των δύο υποψηφίων - Σε συνεννόηση η ΟΛΘ ΑΕ με το Δήμο Θεσσαλονίκης, για το ρυμοτομικό